makstud tellimus tarnimata

1 vastus
veronique
1 sõnumid
veronique
Tere, ma soovisin tellida Ownat graanuleid, kuid lõpuks tellisin ma Optimus graanuleid: tegin vea ja tühistasin tellimuse. Sellest ajast alates on tasu võetud, kuid pole jällegi saanud ei tarnet ega tellimuse muutust. Seega soovin, et mind võimalikult kiiresti tagasi kutsutaks (tel 06.77.09.96.53).
Zoomalia
590 sõnumid
zoomalia
Tere Véronique,Kui teil on vaja, saate meie klienditeenindusega võtta ühendust kas vormi kaudu või telefoni teel.Teeme ülevaate teie tellimusest ja võimalikust tagastamisest :)Ilusat päeva,Aurore

Küpsiste poliitika
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehelsarnaseid vahendeid, et hõlbustada teie oste meie saidil, parandada teie kasutajakogemust, isikupärastatud reklaami edastamine, statistika mõistmisekskuidas meie kliendid kasutavad meie teenuseidMeie usaldusväärsed partnerid(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)kasutab neid vahendeid ka reklaami eesmärgil, osana meie meie isikustatud või mitteisikustatud reklaami kuvamise raames.Saate oma küpsiste eelistusi igal ajal muutaligipääsetav oma kontolt.
Teie andmete kasutamine ja töötlemise eesmärgid
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie.... Loe edasi
Määra oma valikud Ma nõustun Jätkata, ilma et võtaks vastu
Zoomalia rakendus Family'z teenib +50 pts iga tellimusega ja saada reaalajas teateid tellimuse jälgimisest
Zoomalia rakendus Tõsta oma kiisu Zoomalia rakendusega !1000 pts iga allalaadimise eest ja +50 pts iga tellimuse eest